20/5/08

ΟΙ ΠΙΠΕΣ ΜΟΥ (FOTO)

STANWELL COMPACT FANO
Aυτη η μικρουλα ειναι η αγαπημενη μου


VAUEN FASHION 175
Θαυμασιο καπνισμα απο εναν σοβαρο Γερμανο κατασκευαστη



BC 1310 supermatte
Το παλεψε αυτη η γαλλιδα αλλα δεν...



STANWELL DE LUXE 234
Το πιο "γλυκο" καπνισμα, αλλα προσοχη στο γεμισμα


ARTESIA
Η τιμη δεν κανει την διαφορα. Μια πληβεια εξ Ιταλιας καπνιζει τελεια



''PIPEX'' η πρώτη μου καπνοσύριγγα


PETERSON ARAN B5
Καπνιζει αριστα αν ειχε και ακρυλικο επιστομιο θα ηταν τελεια


ALEXANDER
Ελληνικη πατεντα... παντως καπνιζει πολυ καλα



CESARE BARONTINI
Αβολο μπολ, δυσκολο καπνισμα, ακαυτος καπνος. Μπα...



STANWELL RELIEF 15



STANWELL ZEBRANO 166


CELLINI



PETERSON KILLARNEY XL 02

5 σχόλια:

Demetres είπε...

Καλημέρα, συγκαπνιστή. Ευχάριστο να συναντάς Έλληνες καπνοσυριγγιστές bloggers. Δεν είναι και το πιο δημοφιλές σπορ. Έχεις μερικά πολύ όμορφα κομμάτια. Η Stanwell Relief 15 είναι από τις αγαπημένες μου (γενικότερα η σειρά Relief και ειδικότερα το 15). Η Zebrano έχει πολύ όμορφα "μάτια". Η Aran μου αρέσει αρκετά και η Artesia μου προκαλεί την περιέργεια (από που κρατάει η σκούφια της?).

Smoke in peace.

gioupi2000 είπε...

Για σου φιλε.
Μονο 2 μηνες ασχολουμε με το σπορ,
(πρωην τσιγαριστας βλεπεις)και
μπορω να πω πως ειμαι ενθουσιασμενος. Εχω μονο 9 πιπες αλλα ευελπιστω να τις κανω πολυ περισσοτερες. Εχω περιηγηθει στο blog σου το οποιο βρηκα πολυ ενδιαφερον.
Ενα αλλο ενδιαφερον forum ειναι το
www.pipe-smokers.gr

Demetres είπε...

Σ'ευχαριστώ για τον καλό σου λόγο. Εύχομαι μεγαλύτερη συλλογή και πιο ενδιαφέροντα καπνίσματα.

Σ'ευχαριστώ και για το link, αλλά το ελληνικό φόρουμ το ξέρω ήδη. Ήμουν admin και από τους πρώτους υποστηρικτές της προσπάθειας.

Smoke in peace, gioupi.

gioupi2000 είπε...

Γιατι δεν συνεχισες ?
Μια φορα εχω συναντηθει με καποιους
απο το forum και μου φανηκαν ''ενταξει'' ατομα.
Αν θελεις απαντας...

Demetres είπε...

Άρχισαν κάτι διαδικτυακοί τσαμπουκάδες και η κατάσταση ψιλοξέφυγε. Τελικώς αποχώρησα. Αλλά η ιστορία έχει παλιώσει πλέον και οι λεπτομέρειές της είναι πολλές, κουραστικές και αναφερόμενες στο παρελθόν.

Σημασία έχει να απολαμβάνεις τις καπνοσύριγγές σου. Η γαλήνη είναι υπέρτατο αγαθό.

Σε χαιρετώ, καπνίζοντας το δανέζικο εξάγωνό μου.